Didžiuojamės savo instaliacijomis,
pasinerti į mūsų darbus

Tai kažkokia netikra kopija. Jūs tikrai neturėtumėte skaityti šios netikros kopijos,
tai tik vietos laikiklis žmonėms, kuriems reikia tam tikro tipo.

NAUJIEJI MŪSŲ DARBAI

Svarbiausi stiebai ir bokštai
Altruss įrengimai //PART4

Plieninių grotelių bokštas T1000-35 Illingen (DE)

Šios konstrukcijos įrengimo procesas pasirodė patrauklus, apimantis platų paslaugų spektrą nuo projektavimo ir statinių skaičiavimų iki faktinės bokšto konstrukcijos. Įsikūręs ant vaizdingos kalvos ramioje kaimo vietovėje, vos už kelių mylių nuo Illingeno, bokštas gali pasigirti dviem išorinėmis darbo platformomis ir tarnauja WISP (belaidžio interneto paslaugų teikėjo) operacijoms.

Įdomi smulkmena yra tai, kad mūsų klientas, siekdamas gauti leidimą bokšto statybai, ėmėsi auginti obelų sodą kaip dalį aplinkosaugos kompensacijos. Nepaisant kelyje patirtų kliūčių, pastangos pasiteisino.

Steel Econo Truss Tower (T500-35) – yra netoli Belchatow (PL)

Šio dizaino idėja kilo dėl unikalių apribojimų. Mūsų požiūris buvo strateginis, kai buvo pavesta pastatyti nemažo aukščio – 35 metrų – bokštą uždaroje, vos 4,5 metro erdvėje prie pagrindo. Iššūkį dar labiau apsunkino dviejų gretimų pastatų artumas ir poreikis tilpti tarp jų.

Plieninės konstrukcijos pasirinkimas buvo natūralus pasirinkimas, atsižvelgiant į jos puikų Youngo modulį, todėl ji buvo atsparesnė siauro pagrindo konstrukciniams reikalavimams. Norėdami pašalinti suvaržymus išlaikant tinkamą sriegio greitį, mes sugalvojome sprendimą: naudoti viršutinius segmentus, kurių plotis ne mažesnis kaip 500 mm. Šis metodas leido mums pagaminti lengvą plieninį bokštą, sveriantį tik 1200 kg, o jo aukštis siekė 35 metrus. Be to, dizainas apima išorinę kopėčių konfigūraciją, kuri pagerina prieinamumą ir patogumą.

T1000-15 aliuminio santvarų bokštas netoli Wertach (DE)

Šis projektas buvo įgyvendintas mūsų gerbiamam klientui AllgauDSL, įsikūrusiam Vokietijoje. Naudojant standartinę T1000 geometriją su vidinėmis kopėčiomis, šis kūrimas mums buvo pirmasis Vokietijoje. Atsižvelgdami į palankias grunto sąlygas, kaip pamatą pasirinkome Krinner įžeminimo varžtus – tai buvo mūsų įžanginis bokšto, paremto įžeminimo varžtais, įrengimas.

Atsižvelgdami į tai, pripažindami įžeminimo varžtų efektyvumą ir universalumą, išplėtėme savo pasiūlą ir įtraukėme įvairių dydžių, pritaikytų įvairioms reikmėms visoje Europos Sąjungoje. Taigi, jei jums reikia netipinio įžeminimo varžto – esame gera vieta paklausti.

T500-12 palėpės bokštas Ispanijos kalnuose

Tai yra taip toli į vakarus (iš tikrųjų į pietvakarius), kaip mes kada nors įrengėme savo stiebus ir bokštus ES. Nedidelis bokštelis, pagrindinė instaliacija, graži vieta. Kadangi tai senas pavyzdys – šios geometrijos nebekuriame. Šios smailėjančios ir tiesios porcijos, sumaišytos kartu, neatrodė gerai (nors veikė gerai). Dabar siekiame simetriškesnių dizainų, besislenkančių per visą aukštį iki paskutinės dalies.

M500-12 Sieninis stiebas Forbache (FR)

Mūsų pirmasis įrengimas Prancūzijoje, šis sieninis stiebas užtikrino radijo ryšį tarp Forbacho ir Sarbriukeno. Lengvas, nesudėtingas montavimas, o mes didžiuojamės instaliacijomis, apie kurias sunku papasakoti. Paprastai tai reiškia, kad viskas vyko gerai, be problemų. Mums nepatinka jokių problemų.

T1000-45 santvaros bokštas Varšuvoje (PL)

Mus pasamdė Lenkijos policijos komunikacijos departamentas (per bendrąjį kūrėją „Skanska“) pastatyti šį gana aukštą bokštą miesto centre.

Naudojome kito biuro dizainą, bet gamybą, pamatus, surinkimą ir montavimą atliko Altruss. Pristatėme ir telekomunikacijų konteinerį + pamatą.

ATSAKYMAI

Ką sako mūsų vertingi klientai
apie mus

„Su savo projektais dirbome nuo 2014 iki 2018 metų. Tiek kainos, tiek kokybė buvo gera“

Tomas Stutas

Savininkas ・ AllgauDSL

„Alupro/Altruss padėjo mums pastatyti 35 m aukščio bokštą Saro krašte. Bokštas puikus, nors popierizmas mums visiems kėlė galvos skausmą!

Volkeris Musebrinkas

Savininkas・Intersaar GmbH

„Kartu įgyvendinome keletą projektų, įskaitant nedidelį bokštą Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen. Procesas vyko sklandžiai."