Didžiuojamės savo instaliacijomis,
pasinerti į mūsų darbus

Tai kažkokia netikra kopija. Jūs tikrai neturėtumėte skaityti šios netikros kopijos,
tai tik vietos laikiklis žmonėms, kuriems reikia tam tikro tipo.

NAUJIEJI MŪSŲ DARBAI

Svarbiausi stiebai ir bokštai
Altruss įrengimai //PART2

T1000-30 plieno santvaros bokštas – kariškiams (PL)

„Altruss“ buvo pavesta pastatyti 30 metrų aukščio plieninį karštai cinkuotą bokštą šiauriniame Lenkijos regione, Drawsko Pomorskie kariniame poligone. Šis išsamus projektas apėmė pamatų darbų pradžią prieš pradedant montuoti bokštą, kurį sklandžiai atliko Alupro/Altruss komanda.

M500-12 sieninis stiebas, skirtas FMS interneto paslaugoms (DE)

2019 m. gavome užduotį suprojektuoti ir pagaminti sieninį radijo ryšio stiebą, skirtą Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Niurtingen-Geislingen. Mūsų komanda kruopščiai paruošė, suvirino ir išvežė visus projektui reikalingus komponentus. Įdiegimą sklandžiai atliko kliento komanda.

M750-14 prie sienos tvirtinamas aliuminio stiebas ant gaisro bokšto Losheim mieste, skirtas Intersaar GmbH (DE)

Pietų Vokietijoje ėmėmės įspūdingo projekto, kurio užduotis buvo pastatyti 14 metrų aukščio sieninį stiebą ant 100 metų senumo ugnies stebėjimo bokšto. Atsižvelgiant į subtilų sienų pobūdį ir stiebo išplėtimą daugiau nei 10 metrų nuo viršutinio kalno, projekte buvo reikalaujama įdiegti sumuštinius, naudojant C-180 plieninius C kanalus tiek bokšto viduje, tiek išorėje. Nors ir ne be iššūkių, ši pastanga pasirodė esanti ir intriguojanti, ir naudinga. Įsikūrę vaizdingose Losheimo kalvose, mūsų montuotojai iš bokšto viršaus atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai.

Mažas M1000-8 stogo aliuminio bokštas, skirtas FMS interneto paslaugoms (DE)

Pradėjus pagrindinį įrengimą ant lifto šachtos denio pietų Vokietijoje, iškilo iššūkių, visų pirma užduotį pakelti bokšto konstrukciją ant keturių aukštų pastato ir pritvirtinti prie stogo, įskaitant tinkamą vandens apsaugą.

M1000-24 ant stogo montuojamas aliuminio grotelių stiebas netoli Varšuvos (PL)

Mes atlikome nesudėtingą instaliaciją naujame Lenkijos policijos pastate netoli Varšuvos. Montuojant buvo naudojamas 1 metro pločio stiebas, kuris dažnai naudojamas dėl vidinių kopėčių, o tai labai palengvina aptarnavimo darbus. Siekdami optimizuoti ekonominį efektyvumą, konstrukciją pakelti panaudojome gervę ir tarpinį stiebą, taip sutaupydami krano išlaidas. Mūsų įsipareigojimas ekonomiškai efektyviems sprendimams visada yra palankiai vertinamas mūsų klientų.

Big M1000-50 grotelių aliuminio stiebo montavimas

Šis projektas apėmė ir pamatų statybą naudojant surenkamuosius betono blokus, ir didelio 50 metrų aukščio stiebo M1000 pastatymą. Pateiktose nuotraukose vaizduojami įvairūs projekto etapai, įskaitant pamatų išdėstymą, grunto sutankinimą, stiebo vertikalizavimą.

T1000-9.9 diegimas „Meppen for Meconet“ (DE)

Šį bokštą sukūrėme specialiai Vokietijos rinkai, pasinaudodami taisyklėmis, pagal kurias statiniams, esantiems iki 10 metrų, statybos leidimo netaikoma. Šis kompaktiškas, tačiau pilnai įrengtas bokštas siūlo išskirtinę vertę šiame rinkos segmente. Kaip parodyta paveikslėlyje, bokšte yra pagrindiniai patogumai, įskaitant laipiojimo kopėčias, kritimo sulaikymo sistemą, prieigos ribojimo liuką ir žaibolaidį. Išnaudodami palankias grunto sąlygas, kaip pamatų sprendimą pasirinkome įžeminimo varžtus.

Tai 16 metrų aukščio bokštas, skirtas Lenkijos oro uostui

Tai aliuminio keturkampis bokštas, pastatytas ant skrydžio valdymo sistemos Šis aliuminio keturkampis buvo pastatytas ant Szymany oro uosto skrydžių valdymo pastato, esančio Lenkijos Mozūrijos ežerų rajone. Unikalus dizainas, kuriame yra keturios letenos, buvo kruopščiai sukurtas taip, kad atitiktų pastato stipriąsias vietas, ypač jo kampus, optimizuojant jėgos pasiskirstymą. Šis bokštas, aprūpintas vidinėmis laipiojimo ir kabelių kopėčiomis, kritimo sulaikymo sistema ir vidiniais darbiniais liukais, yra patogus ir praktiškas sprendimas.

ATSAKYMAI

Ką sako mūsų vertingi klientai
apie mus

„Su savo projektais dirbome nuo 2014 iki 2018 metų. Tiek kainos, tiek kokybė buvo gera“

Tomas Stutas

Savininkas ・ AllgauDSL

„Alupro/Altruss padėjo mums pastatyti 35 m aukščio bokštą Saro krašte. Bokštas puikus, nors popierizmas mums visiems kėlė galvos skausmą!

Volkeris Musebrinkas

Savininkas・Intersaar GmbH

„Kartu įgyvendinome keletą projektų, įskaitant nedidelį bokštą Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen. Procesas vyko sklandžiai."